Rett prioriteringer, bidrar til mer Lykke ❤

Hei 😗

Snakk om å ha en kul stemning med flotte folk.

Var sammen med en venninne som jeg har jobbet med på Global Hotell på Løndal.  Wanja Blind og Per Josef Blind med flere.  Utrolig hyggelig stemning , det å tilbringe tiden min med god energi , masse latter lever jeg lenge på.

Fikk mimret om tiden på Løndal og den flotte arbeidstiden vi hadde sammen . Det skal ikke ta like lag tid før vi sees igjen 😙 Slike stunder er gull å prioritere.

De hadde bestilt billetter til DDE arr. På Meyergården, jeg møtte masse flotte kjenninger som jeg hadde det hyggelig med, etter at de dro å hørte på musikken.  Det å kunne nyte en hel dag, med kjente å ukjente mennesker, bidrar også til at en selv våger å bli kjent med andre.

Ved at jeg pratet med mennesker som jeg tilfeldig fikk sitte sammen med, bidro også til at vi fikk en kul stund sammen.  Ved å tørr å prate og samtidig være en god lytter er viktig. 

En god venn av mamma møtte jeg på meyergården, var så kult å prate med henne å barnebarnet hennes, det å ha gode relasjoner mellom oss mennesker er så godt.

Når det koker med folk , ved store arr. Så møter en på mennesker en ofte ikke ser så ofte , det å kunne gi litt av min tid til andre var kanon trivelig. 

Eldste sønn var på ettermiddag skift, så var å kjørte han på trening etter jobb , så fikk jeg høre mere på musikken som ble spiller ute 😙

Været var ikke helt med oss i dag , det hadde ikke klart å påvirke noen sitt humør heldigvis ❤ God stemning e noe som smitter 😙

Sitter nå med et godt smil rundt munnen, har levende lys og kjenner at livskvaliteten og gleden har steget.  Var ikke trist i utgangspunktet, men dette bidro til at jeg fikk øket gleden enda mer 😙❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg