Kanskje er du nærmere meg en jeg tror ?

Hei 😗

Godt å kom hjem etter en fin arbeids dag.  I dag skal jeg møte en arbeids kollega og utrolig god venninne.  I fra tiden jeg jobbet på Global Hotell på Løndal.

Etter en e ferdig på jobb , e det alltid godt å vri hjernen å gjøre noe annet.  Må jeg gjøre ofte , ellers blir en små rar. Godt å bruk tid på seg selv , som bidrar til ekstra kvalitetstid. 

Gleder meg stort til å møte Wanja Blind , har ikke møtt henne på mange år.  Det blir dessverre slik, når vi begge holder på med mye på privaten.

Det å fiks seg litt å dra til byen e koslig, skal være flinkere til å ta turen oftere. Plutselig møter jeg noen kjekke mannfolk.  Kommet selvfølgelig ikke på døra mi hjemme.

En må bare holde øyene oppe 😙

En får ofte høre at mange kan oppfatte  at en ikke har tid til en mann.  Jeg bruke å si , jeg trenger ikke en mann for å få det lettere økonomisk.  Fordi det klarer jeg flott selv.

Det jeg ser etter e faktisk en person som kan sprit opp min hverdag på en hyggelig måte.  Ta cafe turer og en hyggelig by tur e også koslig. Så må en jo selvfølgelig bli kjent , åsså må kjemien stemme.  En legg seg ikke atmed noen , å ikke ønsker å ha kontakt etterpå . Så derfor er det også viktig å sone trenget fordi, vet du er der ute en eller annen plass. 

Kanskje er du veldig når meg , nærmere enn jeg tror.

Spenning i hverdagen den må en skape, både sammen med andre, og seg selv.

Siden jeg ikke stresser meg å hive meg på det første og beste , så vet en at plutselig så blir en bergtatt ❤

Skap deg en vidunderlig dag , skal nyte denne magiske lørdagen jeg 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg