Mitt mål i dag !

Hei 😗

Fredagen e kommet, skal si dagene de går unna .

Været i dag e litt mystisk, godt å kan ha litt variert vær.

Godt å kom seg opp , å møte dagen positivt, vi kan ikke forandre været , vi kan kun justere vårt humøret vårt.

Jeg har mange jern i ilden for tiden, i dag skal jeg kjøre ut med varer . Godt å kunne gjøre litt slik jobb på morgen. 

Godt å ha kunder litt rundt om kring , må kjør i ca 20 min til 30 min , så en får også brukt kjøre tiden på å planlegge og reflekterer over hva en bør og må gjøre. 

Målet mitt for i dag, er å få tilført flere kunder , til forever og Avera. Ved å være positiv, så trekkes vi også nærmere kunden. Kunden ønsker å kjøpe produkter til de som er hyggelig, så der skal jeg fortsette å være.

Har arbeids helg , så må fokusere på positive holdninger og bidra til de rundt meg blir glad.

Så målet mitt i dag er å få alle jeg møter til å føle seg mer verdifull, gi de masse ros og fortell de at de er viktig for oss alle.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

4 kommentarer

Siste innlegg