Rett fokus, et steg nærmere!

Hei 😗

Skal si vi har det bra hektisk i grunn , klager ikke . E bare positivt lykkelig over at vi har så mye kult på tapeten👌

Jeg har mål om å jobbe meg opp med Forever og avera, dette har jeg fått mye mer på gang, godt å ha ting som jeg ser tar fart og en klarer å nå målene som jeg setter meg.

Når en har en fullsatt timeplan og deadline den 28/6 er avreise i fra mo . Så e sykt spent om jeg klarer å innfri målene mine. Jeg liker å sette meg høye mål , har delmål også selvfølgelig. 

Når en har hus og familie, så går det bort en del tid på familie.  Det skulle blott bare mangle.  De e verd mye mer enn verden har av verdier ❤

Så den tiden jeg vier til de , er gull ! Så jeg setter alltid av masse tid til dem , viktig at jeg følger de opp. Vi reflekterer over alt mulig, de er blitt noen flotte ungdommer som har en stemne som en må lytte til.

Kult å se de utvikle seg i riktig retning, vi alle foreldre er vel overveldet over våre barn, men det er ikke rart i det hele tatt.  Hadde vært mer rart om en ikke viet de tid.

Når en ser hva en klarer, så forstår en også at en har uante ressurser som vi ikke tar i bruk. Vi har større kapasitet en  det vi våger å bruke , nå da jeg har økt tempoet mitt for å øke inntektene mine, så merker jeg også at jeg har mye mer positiv energi.

Hvorfor en klarer å ha det , når jeg jobber mer og har aktiviteter i fleng .

Jeg har satt meg mål og har belønning som jeg gir meg selv. USA turene de er hoved belønning i seg selv. Bare de har påvirker meg enda mer positivt for å snu min egen tanke , i forhold til å jobbe mer ol.

Har små belønning som jeg gir meg selv, de trenger ikke koste noe. Men har en stor verdi selv om. 

Ønsker deg en riktig nydelig kveld 😙

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg