Enkelte feil skulle vi ha filmet , fordi da hadde vi skjønt hvor viktig god kommunikasjon er.

Hei 😗

Vi e så heldig at vi har sol og nydelig vær ☉☉☉☉ sitter nå ute på altan, for en må nyte disse øyeblikkene.

Terapi for sjerla å sitte ute å bare være.  Viktig at vi er flinke å null stille oss.  Har du høyt tempo , må du være flink til å tenke over, når du har ro og hvile.  Du får så utrolig mye god energi tilbake.  Ved at en lytter til kroppen.

Nå er vi i siste etappe i April, vi bare venter på Mai skal komme.  En nydelig tid vi går i møte.  Har enda en del snø igjen….litt kjedelig men vi må bare gi oss tia så kommer det som skal komme.

Det å være tolmodig er ikke alltid like lett , der må vi alle sammen jobbe godt med oss selv. Selv de menneskene som er mest tolmodig de har også en ende. 

De situasjoner som jeg merke med meg , gjør meg utolmodig eller kjenner at ting kan provosere meg. 

Da må jeg rette fokuset på rett plass, tenke godt over hva jeg sier.  Fordi gjør vi ikke dette e det lett for at vi kan gli ut.

Jeg å en venninne av meg dro på tur til Trondhjem, i 2007 jeg kjørte, hadde alliert meg med en politi mann som jeg kjenner der.
Jeg kunne ringe han om jeg sto fast. Turen fra Mo i Rana til  Trondhjem gikk greit , men vi dro først på IKEA så da vi dro fra IKEA så var det mørkt. Kjørte meg vill , fant ikke hotellet, ja min tolmodighet var da kommet på briste punktet. Ringte så politiet, å han skulle veilede meg til hotellet  , det funket veldig dårlig fordi  han skjønte ikke hvor vi vsr. Han begynte å flire godt, jeg ble mere irritert innvendig.  Mens jeg pratet med han på telefonen i bilen min , så hadde jeg kjørt feil, å ble fløytet på av en annen bil, i ren refleks så fikk jeg opp vinduet å var på tur å hoppe ut av vinduet. Det som stoppet meg var sikkerhets beltet.  Jeg sto ut av vinduet å brølte ut til en mann reis til helvete . Har aldri noen gang sett en mann så kjapp i bilen sin.
Hadde politi mann på telefonen, det ble stilt der også , så i side synet på venninna mi . Hun klarte ikke å holde seg. Etter litt kom det i fra politimannen, går det bra?
Litt forsiktig.  Vi alle har som sagt en grense for tolmodighet, denne situasjonen ble i grunn rein komedie, bare ved at jeg skriver dette nå , sitter latteren ganske løs.

Godt å kan mimre om komiské ting en har vært med på. Vi må ikke være redd for å gjøre noen tabber det e jo de vi har det artig med senere i livet .

Bokprosjektet mitt kommer til å bli en ny reise i livet mitt, utrolig spennende å ta fatt på nye oppgaver.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg