Ved å våge å følge drømmen din , så lære du mere om deg selv

Hei 😗

Snart e det kvelden må ladde opp til en ny flott dag i livet.

Skal jobbe hjemme i morgen, med mine prosjekter. Godt å kan være så privilegert at en jobber litt hjemme fra. 
I dag har jeg vært på jobb ved omsorgsbolig som jeg også jobber ved.

Koselig arbeidsplass, kjekt å kan ha flere plasser å jobb. En utvikler seg slik vi selv ønsker.
En må selv ta de grepene, for å bli en bedre utgave av seg selv.

Jeg og eldste sønn min , har hygget oss sammen, så godt å kan reflektere og prate om mål og hvordan en ønsker å lykkes. 

Vi er i grunn veldig like , har høye mål og ønsker å nå de.
Kjekt at en har påvirket ungene på en god måte.

Vi dras i en positiv flyt hele familien, det e så godt å være i gode omgivelser.  Det gjør utrolig mye for en.

Vi har flere mål som skal overvinnes i år. Jeg med Bok prosjektet mitt og nettbutikken. 

Bokprosjektet har jeg en grei plan med, så dette bekymrer jeg meg ikke før. Kommer til å bli en magisk øyeblikk når en har stunder som en skriver. Det å skape en tittel forfatter er jo i grunn litt surrealistisk, men også en mulighet som jeg ønsker å bevege meg inn i .

Nettbutikken er enda under planlegging, skal jobbe mere i morgen med å få kontakt med flere selgere, slik at en er et stykke nærmere målet.

Mange har spurt meg hva skal du selge? Ønsker å selge klær , vesker og flere tilbehør som vi kvinner elsker. 
Har du noen kles merke du liker eller bare må ha ? Kan ikke du si ifra hvilke ? Så skal jeg jobbe for å få det inn i nettbutikken. 

Det e så artig å bryne seg på i et annet fagfelt, så må si som en kjempe god kollega av meg og god venninne bruker å si : Vi har god tid!

I dette tilfellet er jeg enig med venninna mi , når du ønsker å utvikle noe som skal bli en suksess og gjøre inntekten enda bedre . Så må en jobbe snart, så må en også tilegne seg kunnskap om klær og vite hva en snakke om.

Derfor drømmer jeg stort , fokuserer på målet mitt, vi skal nå dette helt sikkert.  Det er jeg selv som må være  entusiastisk og har trua på prosjektet. Det er også avgjørende for  om jeg kommer til å lykkes. Derfor må en ha rett fokus.

Vi reiser ofte til USA så skal undersøke hvordan en kan importere i fra USA også .

Mange lurer på er det ikke godt å jobbe i den jobben du har ? Selvfølgelig trives godt , men må videre utvikle meg å følge drømmen e viktig. 

Hvorfor ikke leve godt å ekte , i stede for å leve et falskt liv . En må leve i pakt med sine mål og ambisjoner.  Jeg vet at det bor mye i oss alle mennesker.  Ikke alle som orker å leve ut drømmen sin. Dette vil du angre på , få fingern din ut å peis på. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg