Hvordan kan vi trekk oss unna, energi tyver?

Hei 😗

Før en flott dag, sol å nydelig vær.
E så godt å nyte kvalitetstid ute, høre på fugelkvitter og samtidig ha bakrundsstøy i fra naboene.  E godt å bare være.

Slike stunder de nyter jeg veldig, gir meg mere energi, glede og samtidig den roen jeg trenger for å være i rett balanse.

Snøen e enda i hagen min , gleden er stor når den e borte.  Er så mye en har lyst til å gjøre.  Få det på stell etter vinteren. Har en del male prosjektet som jeg å ungdommen skal få gjort sammen.  Det å kan gjøre ting sammen.  Bidrar til et større fellesskap.

Nå gleder jeg meg bare til å kunne få sitte masse ute, nyte sol og det som  hører med. 

Enda er det surrealistiske at en er ferdig med studiet.  Kun venter på tilbakemelding på eksamen. 
Merker at en er spent, men har en god magefølelse.  Jeg har gjort mitt aller beste, å våge å tru at dette holder mål.

Du har sikkert hatt samme følelsen som jeg , har en forventning til at svaret e positivt når en har jobbet godt med et emne som både e interessant og lærerikt.

Nå er en ny epoke i livet mitt igjen, spesielt og givende. 

Bokprosjektet mitt kommer til å bli en glede , å få jobbe ut. Har allerede skrevet ned mange forslag til hvordan jeg skal ta fatt prosjektet.  Det å gå inn i en utrygg arena som en ikke vet helt hvordan ting blir tatt i mot av andre har jeg også reflektert over.

For å ta et annet valg , som ikke andre hadde tenkt at du hadde drømt om . Er også en utfordring, fordi enkelte har mange spørsmål, hvorfor er det så om å gjøre å skrive om dette temaet som du har valgt.

Enkelt svar på et spørsmål som jeg forstår andre kan undre seg over. 

Ved å være åpen om ting som har skjedd, få en forklaring på hvorfor ting har skjedd.  Så kommer også mange svar som er et resultat av det jeg skal skrive om. Dette at vi ikke tørr å fortelle en historie som har preget et menneske på det groveste  .
Formidle hvordan mamma klarte å leve et tilsynelatende godt liv.  Uten at noen i hennes nære omgivelser viste om dette.

Dette har satt mange spor i meg, jeg har også et større hjerte til mennesker som har det dårligere enn jeg. Det å kunne vise raushet og kjærlighet.  E noe som jeg alltid komme til å gjøre. 

Det finnes alltid mennesker som ikke vil andre en godt , de menneskene må en bare ikke fokusere på. De tar kun energi, pga at vi selv lar de gjør det.  Ved at vi bekymrer oss over å bli pratet om.

Jeg får en større drivkraft når jeg vet at folk prater om meg. Jeg får en fanden i meg, som gjør at jeg setter motoren opp.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg