Positive energi, kommer ikke av seg selv

Hei 😗

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min i dag også ❤❤❤

Hadde fri i dag , men ble oppringt, om jeg kunne kom på jobb i morrest.  Måtte selvfølgelig si ja.  Fikk en kjempe fin arbeids dag.  Godt å kan flekse slik jeg gjør. Tror det e sundt å være i flere jobber. I allefall for meg så gjør det kjempe godt ❤

Har mere energi, å har mere utholdenhet. Det som e så godt, e at en får både oppleve mye , det å få en del viktige samtaler med mennesker som virkelig trenger deg.
Dette betyr veldig mye for meg.

Jobben vi har når, vi jobber så tett opp mot pasienter og pårørende.  Er det så viktig hvordan kontakten vår er. En må tenke godt over hvordan vi selv er.

Sola e oppe , å skinne så godt.  Sitter ute å hør på fugelkvitter, hør på lydene i fra det fjerne.  Etter at en har vært sammen med hyggelige folk.  Så e det gull , å tilbringe litt egentid.

Skal få ta siste innspurt på fordypning oppgaven i dag. Skal være så glad p lykkelig når en får den unna vei. Jeg er litt slik at må få ting ferdig å no kjenn jeg på den følelsen.  Å få ferdig fordypning oppgaven i psykisk helsearbeid. Har lest korrektur på oppgaven , se over om det er noe jeg bør tilføye og om jeg bør ta bort noe. Det e så lett å få skylapper når en har sittet med noe over lengre tid. Fordi en ser seg blind på det vi gjør. Derfor må vi noen gang få andre til å se igjennom.  For å få andre til å vurdere , eller bare sette spørsmålstegn på det en har skrevet.

Jeg jobber med demente, å denne fordypning oppgaven e om utagering.  Dette e noe som ikke alltid e lett å jobb med. Fordi det krever at vi kan jobben å tørr stå i en vanskelig situasjon.  Det har vært utrolig spennende å lese seg opp i demens omsorg.  Kunnskap om demens e utrolig viktig.  For å kunne yte en god omsorg.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika Skarstad .

0 kommentarer

Siste innlegg