En dør lukker seg, to nye åpner seg .

Hei 😙

Før en nydelig dag, sol e så trivelig.  Bare det å kunne sitte ute å nyte.  Herrenmin livet e herlig.

Nå ser vi hva vi har i vente, jeg gleder meg veldig.
Tenk å kunne være ute å skrive på bokprosjektet mitt å bare nyte stunden, være i det rette element.

Det gjør så utrolig mye for oss, at vi har noe å se fram i mot.
Jeg legger ofte planer som jeg har flere prosesser å glede meg til lenger fram.
Viktig at en husker på dette i hverdagen, å ha små ting som gjør dagen din bedre.

For meg er en kaffe date med gode venner små hyggelig øyeblikk som jeg setter veldig pris på.  Men for deg kan  det være  andre ting som du ønsker.  Du må bare gjøre det som gjør deg glad og samtidig gir deg en positiv hverdag.

Bare det å sitte ute alene, å kunne høre fugelkvitter, å høre på vinden e også godt . Det gir meg en indre ro, som gjør at jeg bare lar tankene mine flyte.  Godt å bare være. 

Siste uke så må jeg levere inn fordypning oppgaven.  Herrenmin hvor fort tiden har gått.
Nå skal jeg snart avslutte det siste studie. 
Litt surrealistiske fordi jeg har tross alt i 5 år gått på skole, jobbet og hatt alt det andre.
Dette komme jeg til å merke at jeg har mere fridtid.

Ved at jeg har presset meg på dette i 5 år så har jeg sett at det bor utrolig mye vilje og innsats.  Du får til det du selv ønsker.  Ved at jeg har hatt sykt mange tidsfrister, er jeg også blitt utrolig god på å innstille meg.  Nå gleder jeg meg veldig til å avslutte et kapittel i livet mitt.
Før å åpen døra for et nytt kapittel.  Som handler om 2 nye utviklinger.  Bokprosjekt mitt og nettbutikk , tenk har flere sagt til meg. kjenner jeg snart en som e snart forfatter.  Jeg gleder meg enormt til å starte prosessen så snart jeg har fått ferdig det jeg holder på med.

Flere har sagt til meg  få opp farten å skrive boka . Vi gleder oss veldig til å få lese den.
Dette varmer meg enormt.

Viktig at en avslutter det en har begynt med. Dette var viktig for meg .Ved at en avslutter eller ombestemme seg i noen valg en har tatt. Er det ingen grunn for å fortvile.  Fordi du lærte uansett om valget ikke var slik du hadde forventet.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

Ønsker deg en riktig nydelig dag ❤

MVH

Elin – Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg