Mulig jeg ikke er rett skrudd sammen? Jeg selv skjønner ikke problemet , jeg ser kun løsninger sikker bare det

Hei ❤

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min.

Ja dagen har vært perfekt ❤ Hatt hyggelig stund sammen med mellomste gullet mitt.
Alltid nydelig å tilbringe tiden på ungdommen ❤

Jeg skjønner at folk ikke forstår hvor jeg henter energien min ifra.
Jeg er nok ikke skrudd sammen slik som alle andre.
Jeg er en slik person at jeg digger å ha mange baller i lufta.  Det å ha oppgaver framfor meg som jeg ikke kan i utgangspunkt det elsker jeg å ha. Må ha noen vriene oppgaver som jeg må knekke koden på.

Bokprosjektet mitt det kommer til å bli en reise mellom meg å min mor.
Den reisen, den gleder jeg meg virkelig til å få satt i gang sikkerlig.
Har allerede begynt, å finne ut om hva jeg skrive om , å hvordan jeg skal sette boka opp. Kan jo selvfølgelig hende at en forandret mening, men en har uansett startet.

Jeg er vikar ved et sykehjem, ønsket mitt har alltid vært å bygge opp noe som er mitt eget.
Har en liten stilling på 21% så har hittil vært kanon heldig som har hatt nok jobb.
Alt er ingen selvfølge i livet, å en må våge å følge noen drømmer.  Slik at en både er i rett balanse og samtidig i utvikling.  Tror at når vi er flinke til å være i god bevegelse,  være reflektert  , være i ulike miljø så bidrar det til at du tåler forandring bedre.  Livskvaliteten blir også bedre ved at du våger å leve det livet som du var ment å leve. Vet denne setningen ble vell dyp, men om vi reflektere litt over disse ordene hva vil jeg? Hvordan ønsker jeg å leve ?
Å da lytter til det indre svaret, da kommer mange til å få ah opplevelser.  Fordi vi som oftest e alt for hastig i livet, tar oss ikke god nok tid til å observere situasjonen.  Som vi er i , tar oss ikke god nok tid til å se etter hva som er bra for oss selv.

Jeg har opplevd ofte at mennesker som jeg har hatt rundt meg , har tatt en beslutning på mine vegne uten at jeg har bedd om det.
Vet at før ble jeg ofte irritert over å bli overkjørt og behandlet urettferdig.

Dette har veldig mye med at vi selv må tørr å si ifra, tørr å ta egene beslutninger , tørr å være deg selv , våge å gå ut av din egen konforsone. 

Derfor må vi jobbe meg selvbilde og selvtilliten vår.  Si til oss selv at vi er flinke og god nok. Viktig at vi roser andre også , ofte de som ikke sier noe, trenger noen hyggelige tilbakemeldinger.  Alle trenger å høre at en er bra nok.

Dette resulterer i bedre selvfølelse og selvtilliten den vokser. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg