Hvorfor lever en i et forhold som en ikke ønsker? Dette gjør meg meget forundret da svaret ofte er at en ikke har råd til å flytte, da er det jo fasaden vi tviholder på eller?

Hei 😙

Koselig å få hyggelig tilbakemelding på bloggen min. Tusen hjertelig takk ❤

Godt å nyte dagen godt, slappe av å restituere deg.
Viktig at en ikke alltid har timeplanen full, slik at en kan leve uten  hele tiden ha krav som en må forsvare med gjøre mål eller lange dager jobb.
Noen dager trenger vi å kunne gi litt fan , være bare oss. Fordi da lever vi.

Finn på noe som du ikke hadde tengt å gjøre, kontakt en venn du ikke har hatt kontakt på lenge, gjør noe som gir deg det lille ekstra. Ved at vi tørr å forandre oss.  Se på oss det livet jeg lever er det slik jeg ønsker å leve? Når en tenker over det så får vi alltid svaret. Mange lever et liv som de ikke selv i grunn ønsker.  Ved at en er flinkere til å lytte til det indre i livet ditt.  Så får du også en bekrefter på om det er slik vi vil leve.

Ofte møter jeg kjæreste par som har levd sammen i mange år. Flere ganger kommer det fram at nei , vi har det ikke så bra sammen.  Men jeg har ikke råd til å flytte fra …. i disse ordene da blir jeg meget oppgitt. 
Fordi har ikke råd til? Livet er her å nå , velger en å leve et liv pga dette så er det helt klart at den som ikke tørr / våger å gå ut e feig og ubesluttsom.  Du har en tanke også motsier du deg selv. Det jeg forsøker å formiddle her er at selv om du gjør alt for å forhindre at det synes på deg at du ikke har det bra. Så synes det i hvordan du er . Det kan være at du er mindre livsglad, mindre liv å latter, du e stillere, orker ikke så mye, trekker deg unna. Om dette blir livet ditt, så har du det ikke bra, fordi du stenger for følelsene dine , vi alle sammen skal være i relasjoner som vi har det bra. Da vi stråler som en sol , da har vi det godt .

Håper at det bra ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min. ❤

MVH

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg