En forfatter under utvikling, surrealistisk at en har startet på Bok prosjektet

Hei ❤

Tusen hjertelig takk for utrolig hyggelig tilbake bloggen min.
Fikk i dag vite at flere har blitt så inspirert over mine innlegg ❤Utrolig hyggelig å få slike tilbakemelding. At jeg påvirker andre til det positive ❤❤❤ Dette inspirere meg veldig å samtidig er det godt å kan være med på å spre god atmosfære.

Woooow før en dag jeg har hatt👏👍❤
Skal si deg, jeg kan være gørr lat i peroder.  Men setter tidsfrister på det jeg skal gjøre.
I dag har jeg fått jobbet mere med fordypning oppgaven.  E godt å se at små fiksing så e den fiks ferdig.
Jeg har fått skissert hvordan jeg tenker å løse bokprosjektet mitt.
Det jeg har valgt å skrive om, har jeg hatt lyst til å formiddlet i mange mange år. Det blir ofte slik , en bare prater om det. Så går det over i bare prat.
Heldigvis så kom samme gode følelsen igjen, nå i dag da jeg begynte å sette i gang, kjenner jeg skrive kløen, jeg ønsker virkelig å formiddle dette budskapet, vet at mamma e stolt over at jeg gjør dette. Bokprosjektet mitt kommer jeg til å skildre hva traume og hva negativt afferdsmønster som en blir tvunget til kan være med å ha trigget mamma og mange flere syke.
Fordi jeg vet at nå trår jeg i en arena som er meget følsomt.
For å formulere meg enkelt, har en det vondt i livet sitt og har destruktive tanker som en ikke klarer å få bukt med, så har vi det ikke bra. Selv om det utad kan se ut som vi har det godt på alle nivåer i livet.
Vi mennesker vi gjør alt vi kan for å vise andre at vi har det godt. Fordi vi ønsker ikke å være en byrde for andre.
Enkelte følelser takler vi ikke, de vil vi ikke vise andre pga at vi helt enkelt ikke klarer å stå i dette.
For vår egen del legge vi et lokk over, å tror at dette kommer til å gå godt.
Det som skjer e at underbevisstheten vår har ikke glemte dette, så vårt afferdsmønster komme til å speiles i hvordan vi objektiv har det til sinds.

Så lurer du kanskje på hvordan ser du en endring i et afferdsmønster?
Om du har kjent personen godt over tid , så ser du om de gjør noe annet.
Enn det de har brukt å gjøre.  Noen fyller tiden med å være sammen med andre mennesker hele tiden pga at de er redd for å tilbringe tiden alene. Da de får for mye egentid å fokuset kan bli for mye destruktivt. Andre hjelpe alle andre for å fyll dagen med gjøre mål. Slik at de gjør andre godt.  Så er det gjærne de selv som aller mest kunne ha trengt kjærlighet og tid.
Kan være vanskelig å fange opp om en ikke stiller direkte spørsmål.
En må tørre å prate med mennesker, ved å bruke tid. Så merker du afferdsmønster og samtidig om den du prater med forandrer seg om du nærmer deg noe som kan være privat.

Det e rett å slett psykologi dette handler om. Vi må bruke vårt blikk, øyekontakt og en må bruke god tid.

Dette prosjektet kommer til å utvikle meg mere som menneske, å faktisk dette å skape en forståelse for hvordan dette var . Er utrolig viktig å reflektere over.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg