Spennende tider , blir godt å utvikle og få ferdig stilt prosjektet.

Hei 😙

Hatt en fin dag på jobb, sammen med flotte folk.

Når en jobber en del så e det av for meg at jeg har det godt .
Jeg selv må jobbe med hvordan jeg ser omgivelsene.  Hvorfor? Fordi jeg må justere meg om jeg har høyere krav enn andre.

Vi kan merke at vi må jobbe med tolmodigheten vår, da vi  jobber med mennesker.  De gangene jeg føler at noe kan provosere meg. Da må jeg gå inn i meg selv å jobbe med tolmodighet og ha større toleranse for andre. Ved å vise raushet overfor andre e en god egenskap.
Mye klarer vi å tilegne oss.

Vi kan oppleve at enklte mennesker  har vi ingen god kjemi med.  Før så gjor jeg masse for å vinne oppmerksomheten til disse menneskene.
Nå er jeg kun meg selv og å er likens mot de som med de som liker meg.
Tror det er viktig at vi er høflige, snill mot alle.  Selv om en kan føle at en ikke får noe tilbake der å da.

Har en del små planer som jeg skal jobbe ut i dag , fordypning oppgaven skal jeg få sett igjennom.  Å rettet mer.  Utrolig mye jobb som ligger bak det prosjektet.

Se på nettbutikken, hvordan jeg skal løse oppgaven der også .
Bokprosjektet mitt , skal jeg også begynn å sette opp hvordan jeg tenker å skrive.
Det som er lurt aller først . Uansett hva en skal gjøre . Skriv en slagplan for hvordan en ønsker å gjøre det. Så blir det så mye enklere å ta fatt på.

Jeg er en slik type at slike ting elsker jeg å holde på med.  Må være i noe annet, som gjør at jeg gleder meg og samtidig vokser. Nettbutikk idéen min e noe som jeg e kjempe spent på.
Bare at en tenk på det.  Så blir jeg glad. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min.

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg