Har bestemt meg , være i positiv flyt, vise raushet overfor alle, du får tilbake det du gir.

Hei ❤

Skal si dagen ha gått unna, fikk bare gjort litt i dag på nettbutikken prosjektet.  Men e bedre enn ingen ting.

Da en er i positiv flyt , så beveger vi oss mot positive mennesker.  Utrolig godt, å være sammen med likesinnede.

Jeg har opplevd nå i det siste at jeg tiltrekkes mot mennesker, som liker det samme som jeg. Kunder finner meg , det å være i denne flyten e veldig godt.

Jeg gir kjærlighet til alle menneskene rundt meg , det jeg får tilbake e vennlighet og at jeg lykkes i det jeg jobber med.

Mitt mål e å utvikle meg både som menneske og i foretning til det bedre.
Vi må da være bevist på hvordan  vi er .
Ved å lytte til andre , å samtidig være mere bevist på hva vi formidler ved at vi tenker over hva vi sier . Er en viktig kunnskap å ta med seg.
Mennesker som forteller hvor dyktige de er , har egoet sitt vell høyt.

Ved at vi senker våre krav til oss selv så tåler vi at andre mennesker er litt annerledes og samtidig har et annet mål enn deg selv.

Jeg har vært på besøk i dag til en venninne på kaffe, utrolig hyggelig å være i samme rom med folk som har samme oppfatning av ting som en selv.

Viktig at en kan reflekser over livets realiteter å vi vokser på å ha tilhørighet med de som har den samme troen som vi selv har.

Jeg får alltid den gode oppmuntringen i fra denne flotte venninna mi. Det gjør noe med en , jeg blir enda mere positiv.  Så kanskje du si åh går det Ann å bli mer positiv?

Ja det går det selvfølgelig, vis takknemlighet og raushet overfor alle som du har rundt deg å du får tilbake det du gir.

Så mottoet mitt e , bli mere raus og vis enda mere godhet , du får såå mye tilbake.

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg