Husk en ting vi har alle pluss sider og minus sider , Ingen er skånet med at de e god på absolutt alt. Vi må trene for å bli god.

Hei 😗

Hyggelig å få gode tilbakemeldinger på et av blogg innlegget jeg har skrevet ❤

Det å få hyggelig tilbakemelding, hva gjør det med oss?

Jeg blir veldig glad, godt å få tilbakemelding på det folk synes e positivt.  Jeg får styrket meg , å det å få den anerkjennelsen e god. En får bedre selvfølelse, en får større selvtillit.

Når en ønsker å gjøre nye ting som mange ikke orker, tørr eller har trua på at det kan fungere.
Å få gode tilbakemeldinger, da en hadde turt å prøve og samtidig har i tillegg lykktes.  Det e en følelse som ikke er lett å beskrive.

Fordi vi svever på en sky av glede. 
De gangene en har gått på tryne , å tatt feile beslutninger. Så kan en få ulike tilbakemelding .som kan være sårende og samtidig gjør ubehag, å få deg  til ikke tørr å prøve om igjen.

《De gangene jeg har feilet , så har jeg heller sagt at dette var det beste jeg kunne der å da. Å ikke straffe meg selv for det fører kun til destruktiv tankemønstre og samtidig utvikler vi en negativ afferdsmønster. 》

En må aldri tro at en ikke mestrer en oppgave selv om en har gjort en feil.
Flere får lett nedsatt selvfølelsen av å få kritikk og det å gjøre feil.

Vi alle mennesker gjør feil. Vi er født med pluss sider og minus sider. Derfor må vi hele tiden rose oss og andre objektiv.  Ved å løfte opp i stede for å bryte ned.

Når selvfølelsen og selvtilliten er på bunnivå, da har vi destruktive tanker om oss selv , om hva vi mestrer ol. Vi må tenke også på hva vi videre bringer med vår adferd når vi gir dårlige tilbakemelding til andre.

Hvis kritikken ikke var viktig, at det var bare gjort før at den som ga deg kritikken skulle føle en makt . Da bør dette unngås fordi det har ikke noen hensikt og en e kun ute etter å bygge andre ned.

Det en egentlig gjør, den som gjør en dårlig handling han bygger seg også ned. Ved å påføre andre mennesker dårlig  behandling det viser til at du selv har dårlig selvbilde og samtidig nedsatt selvtillit.

Hold deg i god flyt , være positiv, se løsninger som gir livet ditt mening ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika.

2 kommentarer

Siste innlegg