Do it !

Hei 😙

En flott dag e snart på hell, fått utfordret meg og samtidig hygget meg.
Utrolig godt å kan være i et miljø som en trives.

Har fått flere hyggelige tilbakemeldinger på bloggen ❤

Kjempe koselig å høre, at du som leser innleggene mine , både blir inspirert og samtidig glad.
Da e tiden jeg bruker på innleggene verd å vie min tid på framover ❤

I morgen har jeg en stor plan med å ringe for å ordne med nettbutikk utviklingen.  Dette gleder jeg meg veldig til, pluss at jeg begir meg i en arena som er litt ukjent . Det å utfordre meg selv på denne måten, så vokser jeg , utvikler jeg meg og samtidig så blir jeg mere løsnings orientert. Ved å begi seg ut på en arbeids metode og en ny arena så går en virkelig ut av sin trygge konforsone.

Jeg har alltid tatt nye valg, gjort nye ting i livet mitt.  Som har bidratt til at jeg liker forandring å synes det er utrolig givende å være annerledes, tørr å følge drømmen min.
Ved at vi våger å beveget oss i en annen arena , blir vi også tryggere på oss selv å vi lærer utrolig mye om oss selv på den reisen.

Håper du også klarer å lykkes i det , du ønsker .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg