Vil du ha sukssess i sin bedrift? Så ønsk andre det samme, fordi du får det signalet du selv sender ut, Lykkelig meg som alltid e positiv

Heisann 😙

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min ❤

Utrolig hyggelig å få så utrolig mange gode lykke ønsker for bok prosjekte ❤

Hatt en meget hyggelig stund her hjemme, hatt besøk av en slektning 😙 godt å kan hygge seg .

Holder på å få ferdig fordypning oppgaven i psykisk helsearbeid.
Utrolig godt når jeg har dette prosjektet ferdig 👍

Dette har vært en reise som både har løftet meg veldig opp . I gode erfaringer.

Når dette prosjektet e ferdig så startet en ny reise.  Bok prosjektet, kommer til å bli en reise som blir meget spennende og få skrevet den.

USA turene kommer til å bli en arena som jeg kommer til å bruke tiden godt å skrive.

Denne glede følelsen ble en lykke , da en kan få realisere noe som kan hjelpe andre mennesker, til å gå en bedre forståelse.

Mange tørr ikke å ta ut drømmen sin , for de er redd for å mislykkes.  Ved erfaring så lærer vi uansett om prosjektet blir bra eller dårlig mottatt.

Uansett så tenker jeg at det som e viktig for oss alle e at vi har det godt.

Viser andre mennesker raushet, være omtenksomme og gi av seg selv.
Alltid hyggelig å få godhet i fra folk som en ikke alltid forventer å få det i fra.

Når enkelte mennesker ikke en gang kan vie litt tid til andre.  Men e kun selvopptatt, da sier det mest om de selv.  Jeg gir ingen mennesker noen energi på fjas.

Livet om det skal være godt å en selv skal få utvikling.  Så må en gi av seg selv også. Ved å gi så får du.
Jeg bruker alltid å følge opp andre mennesker, dette gir meg positiv følelse. 

Om jeg kun skulle fokusere på mitt eget ego , hadde det vært negativt.
Derfor må en utvide det.
Vil du ha sukssess i sin bedrift? Ønsk andre det samme. Du får tilbake det signalet du sender ut.

Tusen hjertelig takk for du tar deg tid til å lese bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer
    1. Tror du har veldig rett i at mange er redde for å følge drømmen sin og mislykkes i det. Men de tingene man lærer mest av i livet, er feil. Det er bare viktig å lære seg å bearbeide feilene og gå på motbakken en gang til, spesielt om det er en drøm man må få realisert for å være lykkelig. Blir spennende å høre mer om bokprosjektet ditt 🙂

    2. Kristin:
      Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding.
      Ja gledet meg enormt til å starte prosessen å skrive . Bobbler av ideer , enig med deg. Vi må våge mere .
      Tusen takk, hyggelig at du e så god mot meg .
      Klart du skal få høre, kommer til å skriv på bloggen om mine erfaringer i bok prosjektet.
      Ønsker deg en riktig nydelig kveld:-)))))

Siste innlegg