29.03.2017

Hei😁

Tenk at nå er endelig dagen kommet , å vi skal reise til Las Vegas 👌☉🛩 

Vi var i USA i januar å det var en opplevelse som både jeg å mine barn snart fant ut, vi skal tilbake ❤ 

Vi gleder oss enormt, denne turen. Er det kun jeg å eldste sønn min som drar.  Han skal på møte der nede. Så mor selv får utrolig mye egen tid.  Kommer til å bli kanon trivelig selv om jeg blir mye bare meg 😊 det ser ut som vi får et nydelig vær e meldt opp mot 27 vatne grader.  Så kommer til å nyte stunden med kaffe og refltere over hvor godt en har det .

ordnet med både kle vask , vært på en by tur med en flott person❤❤❤ utrolig kos å knytte bånd med flotte folk❤

Jeg fikk tatt meg en tur til min far og stemor. Utrolig hyggelig stund. Er ikke ofte vi får tid til slik, men er for vi jobber så motsatt jeg å pappa ❤ uansett stunden og tiden en bevilger de en bryr seg om , gjenspeiler også hvordan du har det selv❤

Fikk pakket og gått igjennom fordypningsoppgaven igjen. Fikk solgt varer i dag også utrolig hyggelig 😊

Mine 2 minste er til sin far , var innom en liten tur til de. Godt å kunne se de før vi drar. De skal passe på huset vårt når vi er borte. 

Mange har spurt meg om hva skal du gjøre i Las Vegas da ? Når sønnen din er på møte?

Jeg har lenge gått med en stor drøm , som jeg ønsker å gå virkelig gjort.  Ønsker å jobbe med nettbutikken og samtidig så kommer jeg til å utvikle bloggen . Kommer til å ta masse bilder slik at dere får se hvor flott det er der nede. 

Vår første USA tur lærte vi noe som vi ikke kommer til å gjøre igjen. 

Jeg skulle selvfølgelig ha med epler med på turen.  Hadde selvfølgelig alle eplene igjen…tengt ikke på at når vi skulle inn i USA måtte vi igjennom en sikkerhets kontroll. Å måtte svare på ulike spørsmål om hvorfor vi drar til USA og samtidig om vi har frukt med. 

Vi var 3 da som fikk kryss jeg pga eplene , Daniel pga foretnings tur og Lisa Marie pga at hun ikke har hår.

Men pga mine epler så tok dette en ekstra time bare for å få kasta de i spesial avfall. 

Denne feilen gjør jeg ikke igjen 😂😂😂😂 

Ble helt fasinert av det amrikanske folket❤ Utrolig hyggelig, gjestfrie mennesker. 

Etter at jeg har begynt å meditere, så synes jeg selv at jeg har det mye bedre i livet mitt. Det rette balansen er å finne den indre roen , dette som gir deg positiv energi. 

Ved at jeg vær kveld og morgen, null stiller hodet og sinnet mitt, har dette resultert i sterkere fokus, større utholdenhet, mere livsglad, større tålmodighet, også har dette resultert i at jeg lykkes bedre i mine binære jobber, min ordinære jobb har jeg større tålmodighet i også.

Dette er enkle grep som du bare må bestemme deg for 😊❤

 

Blir tid til en café tur i dag også, e alltid hyggelig å møte flotte folk 😊❤

Det som e viktig og som gir deg vekst i jobb/studier/trening 

Det er at en er strukturert, ikke stresse, ha fokus , planlegge , løsningsorientert er viktige faktorer for å lykkes.

#Karrierekvinne #suksess #utvikling 

mvh

Elin – Weronika. 

4 kommentarer

Siste innlegg