Hva skal til for å oppnå sucess?

Hei😊

Før å oppnå sucess må en ha et mål , en visjon å samtidig ha et prosjekt/produkter  som holder mål. 

En må ønske å oppnå de målene som en sett seg.

Jeg har startet med å være takknemlig.  Være glad for jeg har kunder som støtter meg opp. 

Pluss så er jeg er jeg en trofast kunde hos meg selv. DETTE er meget viktig , fordi skal en lykkes må en ha troen på prosjekt.  Selger en produkter  som jeg,må du bruke de selv.  Fordi gjør en ikke det så speiler dette seg i din troverdighet.  

Jeg har bygd opp en krets som handler fast til meg , utrolig artig å utvikle seg å samtidig se at en vokser i denne sammenhengen. Har alltid likt å jobbe målrettet. Så e gøy å jobbe med kunder å få inn salg. 

Jeg opplever at etter jeg ble mer takknemlig, selv om jeg fikk et lite salg.  Så har dette økt i kundene mine. Jeg har fått respons i fra kunder som jeg ikke hadde forventet. 

Dette kommer primært fordi jeg er takknemlig for alt som jeg har.  Å da tiltrekker en seg mot målet.  Suksess ❤❤❤❤☉☉☉☕☕☕

#Karrierekvinne #suksess #avera 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg