Rett fokus

Hei 😘

Har hatt flere ting som jeg skulle gjennomføre før jeg drar til Las Vegas.
Målet mitt var å få startet opp nettbutikken min. Har fått satt butikken opp . Har å kontakte grossist for hvordan jeg skal bestille varene.  Til nettbutikken.  Gleder meg veldig under denne prosessen.
Få skrevet ferdig fordypning oppgaven i psykisk helsearbeid. Dette ser ut som jeg er snart ferdig med 👌
Skulle ta å lage en nettside for avera og forever produktene som jeg selger. Dette har jeg fått gjort 👌
Ønsket å opprette meg en blogg.  For å kunne motivere andre og meg selv 😍 dette er også gjort. 👌
Skal melde meg opp til fagprøven i helsefagarbeider studie. Så jeg har utdanningen min komplett 👌
Når jeg drar til Las Vegas så kan jeg blogge å jobbe med det som jeg digger veldig. 

Jeg fokuserer på 3 ting vær dag som jeg er god på. Hva mestrer jeg. Dette får fram det beste i meg.  Derfor ikke være så lenge i det som er negativt.

Hvordan kan jeg formidle å hjelpe deg ? Jo jeg kan det , via at jeg forteller deg om mine resultater, mine ambisjoner.
Så kan jeg formidle og samtidig nå ut at jeg lykkes med det som jeg har satt opp som mål. Jeg klarer å gjennomgå det😘

#mål #motivasjon #karrierekvinne

https://www.facebook.com/events/1661115570859251/?ti=cl

0 kommentarer

Siste innlegg